درباره وبلاگ

سلام من فاطی هستم این وبلاگ رو تازه ساختم میخوام این وبلاگ رو پر از مطالب عاشقانه کنم امیدوارم خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و جدایی و آدرس bahareman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 11548
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



عشق و جدایی
26 دی 1391برچسب:, :: 17:40 ::  نويسنده : fati       
هرچقدر فکر میکنم که چی کار کردم که مستحق این جدایی و تنهایی شدم به جایی نمیرسم... 

دیگه نمیدونم بی اون باید چیکار کنم... روزها رو چی جوری شب و شب ها رو چی جوری روز....!

































































شب ها سرم رو با شب بخیر کی روی بالشم بزارم و راحت بخوابم.... تنهایی این شب ها رو باکی قسمت کنم؟!

































































با چه امیدی این روزهای سرد سر کنم وقتی دست گرمی نیست که نوازشم کنه...! منتظر چی


 موندم؟! این که یکی بیاد و جونم رو بگیره و راحتم کنه؟! تا کی منتظر باشم؟ کی از شرش


 خلاص میشم؟! من که دیگه چیزی واسم نمونده... همه چیزم ُ که اون با رفتنش برد.... قلبم...


 فکرم... ذهنم... عشقم... پس چرا جونم ُ نبرد؟ چرا نبرد و راحتم نکرد....!

































































نمی خوام دیگه زنده بمونم.... من این جونُ بی اون و نمی خـــــــــــــوام.....!

































































میخوام تمومش کنم.... میخوام دیگه نباشم.... میخوام بمیرم...........................!

































































خــــــــــــــــدا تمومش کن..... اگه نکنی خودم تمومش میکنم!!!!!!

































































" تیغ میگیرم تو دستم.... از ترس دارم می لرزم! برای این که دستم نلرزه تیغ ُ محکم تو دستم


 فشار میدم که یه دفعه دستم و میبرم...! تیغ و پرت میکنم و میزنم زیر گربه...! "

































































حتی جرات ندارم خودمو بکشم!!!!!!

































































وقتی جرات ندارم باید منتظر بمونم تا بمیرم.....

































































تنها ادامه میدم به این زندگی لعنتی................!!!!

هرچقدر فکر میکنم که چی کار کردم که مستحق این جدایی و تنهایی شدم به جایی نمیرسم... 

دیگه نمیدونم بی اون باید چیکار کنم... روزها رو چی جوری شب و شب ها رو چی جوری روز....!شب ها سرم رو با شب بخیر کی روی بالشم بزارم و راحت بخوابم.... تنهایی این شب ها رو باکی قسمت کنم؟!با چه امیدی این روزهای سرد سر کنم وقتی دست گرمی نیست که نوازشم کنه...! منتظر چی موندم؟! این که یکی بیاد و جونم رو بگیره و راحتم کنه؟! تا کی منتظر باشم؟ کی از شرش خلاص میشم؟! من که دیگه چیزی واسم نمونده... همه چیزم ُ که اون با رفتنش برد.... قلبم... فکرم... ذهنم... عشقم... پس چرا جونم ُ نبرد؟ چرا نبرد و راحتم نکرد....!نمی خوام دیگه زنده بمونم.... من این جونُ بی اون و نمی خـــــــــــــوام.....!میخوام تمومش کنم.... میخوام دیگه نباشم.... میخوام بمیرم...........................!خــــــــــــــــدا تمومش کن..... اگه نکنی خودم تمومش میکنم!!!!!!" تیغ میگیرم تو دستم.... از ترس دارم می لرزم! برای این که دستم نلرزه تیغ ُ محکم تو دستم فشار میدم که یه دفعه دستم و میبرم...! تیغ و پرت میکنم و میزنم زیر گربه...! "حتی جرات ندارم خودمو بکشم!!!!!!وقتی جرات ندارم باید منتظر بمونم تا بمیرم.....تنها ادامه میدم به این زندگی لعنتی................!!!!




















































































































































































































































































































































































































































































































































































































نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: