دلتنگی
درباره وبلاگ

سلام من فاطی هستم این وبلاگ رو تازه ساختم میخوام این وبلاگ رو پر از مطالب عاشقانه کنم امیدوارم خوشتون بیاد.راستی نظر یادتون نره!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان عشق و جدایی و آدرس bahareman.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 41
بازدید کل : 11549
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



عشق و جدایی
20 دی 1391برچسب:, :: 15:53 ::  نويسنده : fati       
از سر دلتنگی (2)
مخاطب خــاص " من" ، شما هستید !


چرا که من هرچـه برای " او " نوشتم ...

خــواند و خندیــد و بــاور نکــرد !!





تو بی تقصیری !

خدای تو هم بی تقصیر است !

من تاوان اشتباه خود را پس میدهم . . . !

تمام این تنهایی....

تاوان « جدّی گرفتن آن شوخی » است !!!


 
 



تقویم روزهایم شکسته و گم است،
بی تو چه فرقی میکند امروز چندم است ؟؟؟




دگـــــــر تــــــقــــــدیـــــــر را

بـــــرای نــــــیـــامــد نــت بـــهــانـه نـــکـــن !!!!

مــــرد بـــــــاش...

و بـگــــــو نــخـــواســــتـــــــی....
 
و نــــــیـــامـــــــدی....!
 





سختــ استــ ببـازﮮ

تمــامـِ احسـاسِ پـاڪتــ را

و هنـوز نفهمیـده بـاشـﮯ

اصلـاً دوستتــ داشتــ ؟!


 

 

 


ایـــن آخـــرین بـارم بـــود!


دیــگـــر احسـاسـم را برای کسی عریان نمیکنم
.
.
... .
... ... ... ... صــــداقــــت یعنــی
.
.
.
حمــاقــــــت


 

 

 


دلـــم گرفته ،

از همه دوست داشتنهایی که گفتی

ولی نداشتی .


 

 



اشتباه نکن..!

بیش از آنکه دلم برا تو تنگ باشد..!!

برای آن منی که تو را نمیشناخت..!

تنگ است..!!






 

همه ی..

دردم همین بود..!!

عشقش بودم..

 

وقتایی که عشقش نبود..!!افسوس





شاید!

شعر همین است که من عاشق تو باشم و تو!   

با هر که

می‌خواهی...

 

 



هی تو که گذشتی از من...

او هم از تو می گذرد...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: